Líbí se Vám HitGames?

Hrajte pc hry a hry na konzole

Zajímavosti

PRODEJ ZBOŹÍ NA INTERNETOVÉM OBCHODĚ HITGAMES.cz JE ZASTAVEN. ZÁKAZNICKÝ SERVIS NADÁLE ZAJIŠŤUJE FIRMA SURTEP s.r.o.

DĚKUJEME VÁM ZA POCHOPENÍ


Máme pro Vás připravené veškeré důležité informace o nákupu
obchodní podmínky - návod, jak nakupovat
odpovědi na nejčastější otázky
možnosti dopravy a doručení - dodací podmínky
reklamační řád
storno objednávky

Možnosti dopravy a doručení
Zasílání zboží - dodací podmínky

Veškeré zboží u nás objednané Vám bude doručeno na dodací adresu a to v nejkratších možných termínech. Zboží, které je v okamžiku objednání skladem, běžně dodáváme již do 2 pracovních dnů. Tato doba se může samozřejmě změnit dle aktuální situace na expedici.

Upozornění:
Nově jsme pro Vás zavedli sekci informací o doručení Vaší expedované objednávky - pokračujte zde.

U zboží, které skladem není, je uveden orientační termín dodání (např. "běžně dodáváme do 14 dnů"). Tento údaj je pouze orientační a doba dodání se může měnit!

Je-li u detailu hry uvedeno, že se jedná o předobjenávku, znamená to, že tato hra ještě nebyla výrobcem vydána. Můžete si ji tedy na našem obchodě předobjednat a my Vám ji zašleme jakmile ji výrobce pustí do prodeje a dostane se k nám na sklad.

Dodací doby uvedené u zboží vycházejí také z předpokládaných dodacích lhůt přepravních firem.

Cena dodání:
Česká pošta 120,- Kč
(obchodní balík - doručení až k Vám domů do 24 hodin od podání)
GLS 120,- Kč ( je nutno uvést telefonní kontakt )
Slovensko
300,- Kč ( je nutno uvést telefonní kontakt )

V ceně je zahrnuto poštovné i balné! Pokud zasíláme Vaši objednávku na vícekrát, platíte poštovné a balné pouze jednou!
Další informace naleznete v nejčastějších otázkách a odpovědích.

Osobní odběr zboží

- osobní odběr je možný po vytvoření objednávky na tomto internetovém obchodě. Zboží pak pro Vás bude připravené v kamenné prodejně v Berouně či na pobočce v Praze za internetové ceny! - viz. kontakty
- dříve než k nám pro zboží pojedete - informujte se telefonicky zda je pro Vás na prodejně skladem připraveno - viz. kontakty


Obchodní podmínky

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího (zákazník, spotřebitel).

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.

Vymezení pojmů

Prodejce (dodavatel): SURTEP s.r.o., Švermova 1368, Beroun, 266 01, IČO: 25785923, DIČ: CZ25785923, zapsán v OR vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 70095 ,nebo Ing. Jan Blažek, Činěves 191, 289 01, ICO: 74430777, FO vedená ŽÚ v Poděbradech, č.j. 02510/ŽÚ/2008/MJe. Není-li v detailu sortimentu uvedeno výslovně jinak, je jeho prodejcem a dodavatelem vždy firma SURTEP s.r.o. Pokud je prodejcem Jan Blažek, ICO: 74430777, je tato skutečnost u produktu uvedena.

Provozovatel obchodu:
Ing. Jan Blažek, Činěves 191, 289 01, ICO: 74430777, FO vedená ŽÚ v Poděbradech, č.j. 02510/ŽÚ/2008/MJe. Provozovatel internetového obchodu HitGames vystupuje ve vztahu k prodejci a zákazníkovi jako zprostředkovatel a nabízením zboží prodejce vyvíjí činnost směřující k tomu, aby na základě učiněné objednávky zákazníka internetového obchodu HitGames došlo k uzavření kupní smlouvy s prodejcem. Učiněním objednávky vstupuje zákazník do právního vztahu s prodejcem.

Spotřebitelská smlouva
je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.

Zákazníkem
našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.

Kupující
spotřebitel nebo jen spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.

Kupní smlouva

Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy je umístění nabízeného zboží dodavatelem na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím–spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě písemné dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.

Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy, na základě dohody s kupujícím, v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

V případě nevyzvednutí zásilky kupujícím a jejímu následnému vrácení si dodavatel sjednává právo účtovat smluvní pokutu ve výši 500,- Kč a dále zaplacení poštovného a balného. Tato smluvní pokuta bude postoupena k vymáhání advokátní kanceláři. Kupující má právo písemně požádat o opětovné zaslání zásilky do 7 dnů od prvního neúspěšného pokusu o doručení a za předpokladu, že dojde k převzetí bude smluvní pokuta prominuta, celková cena zásilky bude pouze navýšena o cenu poštovného dle platného ceníku.

Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Pozn.: Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu, uvedení Zboží do původního stavu apod.).

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv:
- na poskytování Služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
- na dodávku Zboží nebo Služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího,
- na dodávku Zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
- na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal,
- na dodávku novin, periodik a časopisů,
- spočívajících ve hře nebo loterii.

Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.

Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze prodejci a provozovateli obchodu.

Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzením jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný kupujícímu. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, případně i v jiných jazycích, pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího uzavření. Nákupem zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení.

Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci. Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedenou v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 8. června 2010. Změna obchodních podmínek vyhrazena.

Postup při nákupu:

1 . Vyberte si v našem e-shopu produkt o který se zajímáte a pro jeho zakoupení klikněte na ikonku "KOUPIT" s nákupním košíkem.

2. Aktuální stav Vašeho nákupu můžete sledovat v pravém horním rohu stránky. Pokud chcete zobrazit detailní rozpis zboží v košíku, či nakupování ukončit a přejít k objednávce, pak klikněte na bílé tlačítko "zobraz košík / OBJEDNAT"

3. Zboží můžete z košíku kdykoliv vyjmout tak, že k němu do pole objednaných kusů napíšete 0. Zároveň máte možnost zvýšit či snížit počet kusů zadáním jiného čísla. Nezapomeňte tuto akci potvrdit kliknutím na "Uložit změny".

4. Pokud máte nakoupeno, vyplňte své kontaktní údaje, či se přihlašte, pokud jste registrovaný uživatel. Dále zvolte druh dopravy a pokračujte kliknutím na tlačítko "Další krok".

5.  Pokud údaje Vaší objednávky zobrazené v přehledu souhlasí, dokončete prosím objednávku kliknutím na  "Dokončit objednávku".


V případě jakýchkoliv dotazů
nás kontaktujte.

Děkujeme Vám za čas strávený čtením našeho nákupního řádu a přejeme Vám příjemné zážitky při hraní :)

Storno objednávky
(dodatek k nákupnímu řádu)

Stornovat lze ještě nevyskladněné objednávky po dohodě s prodejcem. Pro storno:

volejte:

312 313 801, 777 733 839 ( Adéla Tinhoferová )
312 313 800 (objednávky, faktury, reklamace)
311 624 420 ( pevná linka na prodejnu )

či pište na: storno@surtep.cz, případně na obchod@surtep.cz

Při požadavku na storno vaší objednávky uvádějte jméno objednávajícího a datum vzniku objednávky! Děkujeme

Reklamační řád

S reklamacemi se obracejte na e-mail reklamace@surtep.cz

Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů

Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, č. 513/1991 Sb. a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební Zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).

Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.

Zákazníkem našeho internetového obchodu je Kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, a Kupující spotřebitel. Záruční lhůta začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím. Záruční doba činí 24 měsíců s výjimkami stanovenými Zákonem. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v záruční opravě. V případě výměny Zboží začíná běžet nová záruční doba.

Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.

Na žádost spotřebitele je Prodávajícímu doporučeno poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat Kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje (fakturu), které musí obsahovat údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu Prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, Prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě.

Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací Kupující plnění, které mu poskytl Prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.

Spotřebitel při uplatnění záruky má, jde-li o:

- vadu odstranitelnou: právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného Zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

- vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání Zboží, právo na výměnu vadného Zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy

- vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání Zboží, právo na výměnu vadného Zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy

- jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

Vyřízení reklamace

V případě, že Kupující využije svého práva vyžadovat odstranění vad Zboží opravou a v záručním listu, je pro účely záručních oprav Zboží určený podnikatel odlišný od Prodávajícího, jehož sídlo či místo podnikání je ve stejném místě jako v případě Prodávajícího nebo v místě pro Kupujícího bližším, uplatní Kupující právo na záruční opravu u podnikatele uvedeného v záručním listu. Tyto informace lze případně nalézt v dokladu, který nahrazuje záruční list.

Kupující je oprávněn vyžadovat záruční opravu v autorizovaných servisních střediscích, jejichž seznam je přiložen k dokumentaci ke Zboží, případně jej sdělí Prodávající na dotaz Kupujícího.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu nebo servisnímu středisku, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého Zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.

Servisní středisko po řádném vyřízení Reklamace vyzve Kupujícího k převzetí opraveného Zboží.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení Zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání Zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke Zboží.

V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena Kupujícímu převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti na pokladně v sídle společnosti.

Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 8. června 2010. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.