Líbí se Vám HitGames?

Hrajte pc hry a hry na konzole

Zajímavosti

Vaše nejčastější otázky a naše odpovědi
PRODEJ ZBOŹÍ NA INTERNETOVÉM OBCHODĚ HITGAMES.cz JE ZASTAVEN. ZÁKAZNICKÝ SERVIS NADÁLE ZAJIŠŤUJE FIRMA SURTEP s.r.o.

DĚKUJEME VÁM ZA POCHOPENÍ


Všem zákazníkům doporučujeme před nákupem přečtení obchodních podmínek !

Upozornění:
Nově jsme pro Vás zavedli sekci informací o doručení Vaší expedované objednávky - pokračujte zde.

left Mám se u Vás zaregistrovat?

Díky registraci získáte možnost sledovat on-line stav Vaší objednávky, dále také možnost přispívat do diskuze a stahovat kompletní ceník našich sortimentů. Naše doporučení je tedy ANO.


left Jak zjistím stav své objednávky?

Registrovaní zákazníci mohou vidět stav své objednávky po přihlášení v uživatelské sekci.

V případě že nejste registrovaný zákazník, či máte jiný dotaz ke stavu Vaší objednávky:

volejte:

312 313 801 ( objednávky )
312 313 800 (objednávky, faktury, reklamace)

Při dotazech na stav vaší objednávky uvádějte jméno objednávajícího a datum vzniku! Děkujeme

left Co je to předobjenávka?

Je-li u detailu hry uvedeno, že se jedná o předobjenávku, znamená to, že tato hra ještě nebyla výrobcem vydána.

Můžete si ji tedy na našem obchodě předobjednat a my Vám ji zašleme jakmile ji výrobce pustí do prodeje a dostane se k nám na sklad.

left Mohu provést storno objednávky?

V případě že se rozhodnete svojí objednávku stornovat, dejte nám tuto skutečnost neprodleně vědět - viz. storno objednávky.

Stornování objednávky se řídí obchodními podmínkami.


left Kdy dostanu objednané zboží?

Pokud máme Vámi objednané zboží skladem, pak v nejkratším možném termínu - běžně do 2 pracovích dnů dle situace na expedici.

DO VÁNOC DODÁME POUZE ZBOŽÍ, KTERÉ JE V OKAMŽIKU OBJEDNÁNÍ SKLADEM A BUDE OBJEDNÁNO NEJPOZDĚJI 18.12.2013

U zboží, které skladem není, je uveden orientační termín dodání (např. "běžně dodáváme do 14 dnů"). Tento údaj je pouze orientační a doba dodání se může měnit!

Stav Vaší objednávky lze sledovat v uživatelské sekci po přihlášení.

Upozornění:
Nově jsme pro Vás zavedli sekci informací o doručení Vaší expedované objednávky - pokračujte zde.

V okamžiku kdy je zboží expedováno, bude Vám zaslán automatický email. Zásilku můžete očekávat v následující pracovní den.

V případě že je část Vámi požadovaného zboží skladem a část ne, pošleme Vám ihned zboží které je dostupné a zbytek objednávky jakmile to bude možné. Nebojte se - poštovné a balné zaplatíte pouze jednou.

left Co když mě přepravní služba nezastihne doma?

Pokud nejste v okamžiku doručení doma, o své zboží nepřijdete. Pokud jste vybrali dopravu českou poštou, bude Vám Vaše zásilka uložena k vyzvednutí na Vaší pobočce pošty. Pokud máte dopravu PPL, pak se Vás bude dopravce snažit zastihnout na Vaší adrese i v další dny, případně si zboží můžete vyzvednout na centrále PPL.

left Lze objednané zboží převzít osobně?

Ano. V naší kamenné prodejně v Berouně či na pobočce v Praze. Aby jste měli zboží za ceny jaké vidíte zde v internetovém obchodě HitGames, musíte zboží objednat zde, na internetu a v detailu objednávky zvolit "osobní odběr".

Adresu kamenného obchodu a pobočky v Praze najdete v kontaktech.

left Zboží které hledám není skladem. Kdy bude k dispozici?

Dotazy na dostupnost zboží


Doporučujeme Vám objednávat především zboží, které máme na skladě. V případě dotazu na dostupnost zboží volejte:

312 313 801, 312 313 800

left Jak je to se zárukou a reklamací?

Záruka a reklamace se u nás řídí Zákonem o ochraně spořebitele. Detaily záručních a reklamačních podmínek pro Vás máme přehledně sepsané zde.

S reklamacemi se obracejte na e-mail reklamace@surtep.cz

left Mohu odstoupit od kupní smlouvy?

Kupující - Vy - máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží podle platného Občanského zákoníku.

left Jak u Vás nakupovat?

Připravili jsme pro Vás intuitivní návod jak nakupovat.

left Nenašli jste tu odpověď na Vaší otázku?

Pak se na nás prosíme obraťte přímo - info@hitgames.cz