Líbí se Vám HitGames?

Hrajte pc hry a hry na konzole

Zajímavosti

Proces přijetí, vyskladnění a doručení objednávky
Vážení zákazníci

V následujících řádcích naleznete postup, jak můžete sledovat kde se Vaše zásilka aktuálně nachází, případně přijít na to, proč Vám zásilka nebyla doručena, přestože Vám byla již expedována.

Jakmile od Vás obdržíme objednávku, je tato uložena v našem systému a Vám je posláno potvrzení jejího přijetí. Potvrzení objednávky zasíláme na stejnou e-mailovou adresu, kterou jste zadali při zadávání parametrů objednávky, případně při registraci.

Zboží, které máme skladem, Vám vyexpedujeme co nejdříve. Zboží, které jste si objednali, ale skladem není Vám dopošleme jakmile bude k dispozici na skladu. Poštovné a balné platíte pouze jednou.

Po zpracování a vyskladnění objednávky Vám zasíláme informace o její expedici - SMS zprávu a e-mail. V e-mailu je kromě dokladu o koupi také připojena informace o čísle balíku, kterým k vám zásilka putuje. Pomocí tohoto čísla a služby České pošty – sledování zásilek si můžete on-line kontrolovat, kde se Váš balík právě nachází.

Hledání zásilek české pošty:
Do formuláře zadejte podací číslo zásilky ve správném formátu, např. "pb1234567890c", nebo původní kód ze země podání a stiskněte "Vyhledat".

Podací číslo zásilky:
 

Registrovaní zákazníci tuto informaci naleznou po přihlášení pod svůj účet, v sekci "faktury" po kliknutí na obrázek

Nově Vám také, kromě e-mailu, posílame po expedici SMS zprávu. SMS zpráva obsahuje také číslo balíku. Zpráva je zasílána na číslo zadané při vyplňování objednávky, případně registrace. Z toho důvodu Vás prosíme o zadání Vašeho skutečného telefonního kontaktu.

Pokud Vás Pošta nezastihne na doručovací adrese, zanechá Vám zásilku na Vaší poště a to po dobu 7mi dní. Svou zásilku si na ní můžete po tuto dobu vyzdvednout. Tuto informaci také naleznete pomocí čísla balíku a výše uvedeného formuláře!

Pro případ, že byste na zásilku z nějakého důvodu zapomněli, máme pro Vás další novinku.  5. a 7. den, kdy máte svou zásilku na poště uloženou, Vám zašleme na e-mail připomínku, že zde na Vás zásilka stále čeká. Touto službou se snažíme předejít především případům, kdy se nám zásilka vrátí zpět – tedy adresát si ji nepřevzal.

Další informace můžete nalézt v nákupním řádu a v často kladených otázkách.